Forside Søg/Find Nyheder Bruger-galleriet Debatforum Web Links

Navigation
Forside
Om siden
Kontakt siden
Søg/Find
Fælles-galleriet
Hjælp til bruger-galleriet
Debatforum
Web Links
Anbefal siden
Find en dyrlæge
Spørgsmål/Svar
OLIVER'S Petfood
http://www.olivers.dk/
Vov for sjov!
Gadehunde.dk
Gadehunde.dk
Tilfældigt profilbillede
41 brugere (14,19%)
Har allerede en Avatar.
Reklame
Statistik og validering
Se indlæg
Hundedebat.dk - for dig med hund | Generelt | Generel debat
Forfatter Min legesyge hund gør andre bange
sophia

Denne bruger har ikke valgt nogen avatar

Antal indlæg: 4
Status: Denne bruger er offline
Lagt på d. 13-08-2010 09:44
Jeg har jordens dejligste hund – men tumlehund – som elsker at lege med alt og alle.
Problemet er blot, at hendes attitude nemt bliver misfortolket af andre hundeejere, da hun springer frem og gør – dog med logrende hale – for at indbyde til leg.
Jeg kan sagtens forstå de andre hundeejere – jeg ville også selv blive bange for hende, hvis jeg ikke lige kendte hende.
Hun er ret stor (schæfer) med sort ansigt, hvilket for hende til at se ekstra farlig ud.
Nu er hun efterhånden 4 år men stadig lige legesyg.
Det går fint på ”hundelegepladser, hvor alle kan løbe frit rundt – der ser de jo med det samme, at hun ikke er spor farlig.
Jeg går til dressur med hende, så hun går fint i snor og lytter – med undtagelse af lige det nævnte punkt – og det er virkelig en skam - det ødelægger lidt fornøjelsen ved at gå tur, når der kommer andre hunde.
Hvis den anden hundeejer er ”cool” og lader dem snakke/tumle sammen, er der absolut intet problem… men det er selvfølgelig de færreste, hvilket er helt normalt.
Hvordan kan jeg vænne hende af med de ”unoder” – synes selv, at jeg har forsøgt alt?

opbevaringskasser plast materiale; luft til vand varmepumpe pris info; kontorforsyning århus læs mere her
Spring til debat: