Forside Søg/Find Nyheder Bruger-galleriet Debatforum Web Links

Navigation
Forside
Om siden
Kontakt
Søg/Find
Fælles-galleriet
Bruger-galleriet
Hjælp til bruger-galleriet
Debatforum
Web Links
Køb/Salg/Bytte
Anbefal siden
Find en dyrlæge
Spørgsmål/Svar
Bliv gratis medlem
Bliv gratis medlem og få fuldt udnytte af Hundedebat.dk
Sidste sete brugere
Lene < 5 Min.
sif 01:52:07
Robert 07:29:00
Lille 7 12:27:10
Charlotte H 14:16:25
Josse 16:22:03
julieber 17:44:55
Perlen88 17:47:06
PIO 19:17:03
Tony 20:04:39

Antal brugere: 107
Brugerafstemning
Hvilket køn er din hund ?

Hankøn

Hunkøn

Har begge køn

Har ikke hund

Du er nødt til at logge på for at stemme.
Reklame
Statistik og validering
Se indlæg
Hundedebat.dk - for dig med hund | Generelt | Generel debat
Forfatter Sjov vittighed
Lille 7

Antal indlæg: 88
Bopæl: Esbjerg
Status: Denne bruger er offline
Lagt på d. 02-11-2007 16:26
Hunden i slagterbutikken.

Ind ad en slagterbutik kommer en hund med en konvolut i munden. Slagteren tager den ud og ser, der ligger 2 hundredkronesedler og en bestilling på 10 stk. lammekoteletter af bedste slags. "Det var pokkers" tænkte slagteren, og han pakker de 10 lammekoteletter ind og giver hunden pakken i munden. Slagteren sætter derefter et "Midlertidigt lukket"-skilt på døren og følger efter hunden. Den kommer til et fodgængerfelt, hvor den med poten trykker på tasten for grønt lys, og da dette viser sig, går den over feltet. Den stopper ved et busstoppested, hvor den kigger nøje efter busnumrene, og da det rigtige nummer ankommer, hopper den op i bussen, lægger forsigtigt lammekotelletpakken fra sig og spytter en mønt ud til chaufføren, hvorefter den tager pakken i munden igen. Slagteren ser til nærmest helt paf. Da bussen nærmer sig en klynge villahuse i en forstad, springer hunden op og trykker på STOP-tasten og hopper ud, da bussen stopper, og slagteren følger med. Hunden drøner op ad en trappe til et hus, ringer på klokken på hoveddøren, og da der ikke sker noget, løber den op på en mur, der løber langs huset hen til et vindue, hvor den meget højt banker på ruden med poterne. Endelig går hoveddøren op, og hunden springer glad derom, men bliver højlydt overfuset af indehaveren. Slagteren kommer den til undsætning og siger til manden: "De bør under ingen omstændigheder skælde ud på hunden, for den er jo da nærmest et geni!". "Jeg skal gi' Dem geni, skal jeg", siger manden. " Nu er det fandengalemig anden gang i denne uge, at køteren glemmer at tage dørnøglen med!"

dog

Vær mod andre som du ønsker, andre skal være mod dig!
hundedebat.dk
Forfatter RE: Sjov vittighed
Robert

Antal indlæg: 72
Bopæl: Esbjerg
Status: Denne bruger er offline
Lagt på d. 02-11-2007 21:24
Haha, ja det er jo desværre ikke alle hunde der er lige kloge!

smiley023

"En hund kan gå i skole og lære en masse sprog
det troede jeg egentlig ikke at de kunne.
Men de går rundt og snuser
til mangt en lærebog.
Og sådan vil det altid være med hunde."
- Shubidua
http://hundedebat.dk/
Spring til debat: